In 2022: TEXTIELWERK: Gebroken Wit. TEKENINGEN: Organisch Raster, Organic Rythms.
In 2021: Van Roze naar Roze, Beige over Rood naar Wit, Opvallend genoeg, TEXTIELWERK. En forme de Poire, De oerknal hernoemd, Deinende Verzameling, Kijk Groen!, Ou Ou, TEKENINGEN.
Het Oneindige afgebroken door het Eindige, 2020.
Notations. Domaines, 2019, 2020. Hieronder enkele voorbeelden:
Organic Rythms, 2019.
Imaginary Landscapes, vervolg. Uit 2019. Met hieronder enkele voorbeelden:
Op weg naar een Metaphytica, 2019, 2020, hieronder enkele voorbeelden:
Organisch Meervoud, 2015, 2016, 2017.
Semeiosis, 2016 t/m 2018, zie Site Taal en Theorie voor voorbeelden.
Eolisch Gedicht, 2017, hieronder enkele voorbeelden:
Kr*een, 2016.
The Grid, 2016, hieronder twee afbeeldingen:
Syncopisch Meervoud, verspringende visuele ritmes, of incongruente herhalingsstructuren, 2010, hieronder enkele voorbeelden:
Fenestella permata, een organisme uit het Perm waarmee ik een ‘biologische’ voorstelling van punten en lijnen wil presenteren. Uit 2017, 2020, een voorbeeld op A-3:
Ecologische Compositie, 2 x 45 bij 60 cm, 2018, een collage waarin de figuren staan voor vormen of ook wel voor organismen, maar ook functioneren als ‘omgeving/milieu’. Hieronder twee fragmenten:
Clinamax Studies, textiel, moratak op papier, 65 bij 130 cm, uit 2011:
Organisch Serialisme, textielcollages, 12 x A-4, 2007, zie Site Home Art.
DE OVERVLOEDIGE VERZAMELING, of Opera Operta ed Abbondante, foto’s, uit 2013, enkele voorbeelden hieronder:
Natural Symphony, fotocollages, 2010, zie Site Textielwerk.
Identiteit en verschil: Portretjes van Meidoorn, fotocollage, 80 bij 80 cm, uit 2010:
Beierende Verzameling, fotocollages, 2010:
Collections, fototegeltableaux, 80 bij 80 cm, uit 2009:
Van abstractie naar interactie, foto’s, 2006:
Hieronder enkele tekeningen uit 2000. Dit zijn hele vroege voorbeelden van ‘organisch serialistische’ figuren, organismen of wat ook.